Isnin, 7 Julai 2014

Gagal Bayar PTPTN Jejas kan Pelajar Lain.

  • Sedar atau tidak yang sekarang ni ptptn pun tak mampu untuk tanggung kos pendidikan yang semakin hari semakin meningkat. 
  • Sedar tak yang tanggungjawab untuk membaiyai pendidikan anak-anak adalah di tangan ibu bapa. Agak kesian bila anak-anak keluar je ipta dengan pinjaman ribu raban tapi tak dapat kerja.
  • Sedar tak orang-orang melayu yang bahawa kaum2 lain menyimpan duit untuk anak-anak sejak diorang masih kecil lagi. simpanan di insurankan supaya sekiranya berlaku apa-apa kepada pembayar yang anak-anak mendapat pendidikan yang terjamin, sekiranya terjadi apa-apa pada anak-anak duit tu dapat pada ibu ayah yang bole digunakan untuk membesarkan anak-anak yang lain.
  • Sedar tak semua yang sekiranya anda menyimpan dari awal anda mampu mengubah nasib keluarga dengan anak-anak yang cemerlang. Sekirannya anak-anak tak cemerlang gunakan duit ni untuk anak-anak mulakan satu perniagaan yang mana mampu mengubah nasib keluarga.
    (Artikel ni bertarikh 20 Jun 2014)
APA TUNGGU LAGI SIMPAN LAH UNTUK PENDIDIKAN ANAK-ANAK. DENGAN SIMPANAN RM100 SEBULAN ANDA MELINDUNGI ANAK ANDA SEHINGGA RATUSAN RIBU.
ANDA MENJAMIN PENDIDIKAN ANAK-ANAK

ANDA TAKKAN RUGI PUN MENYIMPAN DENGAN PELAN PENDIDIKAN DIMANA ANAK ANDA DILINDUNGI RATUSAN RIBU SEHINGGA DIA 20TAHUN DAN ANDA DAPAT PULANGAN DUIT UNTUK ANAK-ANAK ANDA MENERUSKAN PENDIDIKAN/MEMULAKAN PERNIAGAAN.

DENGAN PELAN INTELEK ANDA MAMPU MENGUBAH HIDUP KELUARGA ANDA.

PM SAYA UNTUK TEMUJANJI/PERTANYAAN DAN SEBAGAINYA.
HUBUNGI SY. FARID (0126048152) (SMS/WATSUP)
EMAIL ; farid.etiqa@gmail.com

BERUBAH LAH UNTUK TIDAK MENJADI ORANG YANG MEMINTA2 BILA DITIMPA MUSIBAH..

1 ulasan: